Reise,Gledelig gjennsyn og shoppings!

Heiiiiij Bloggen! Har hatt en aldeles strålende dag idag. Humøret er som vanlig upåklagelig. Hostet som en galning i natt og våknet alt for tidlig,men hva gjør vell det når man er hæppi. Dagen ble seff bare bedre og bedre. Stemmen er også hakket bedre takket være min post-it-kommunikasjon igår. det lønner seg og stfu. kansje den fæle ingefær-meets-honning-drikken også hjalp på. Sto opp før vekkeklokka,mottok en overraskende mld,pakket siste rest,frokost og trovvlet mot flyplassen. en kjenning jobbet ute ved flyet,så vi slo av en kort prat før jeg forsvant inn i flyet. vi kom ti minutter før rutetid noe som resulterte i "lang" ventetid for bussen gikk til tromsø by. jeg er super-utholmodig,så tyve muniuuer hørtes ikke så interessant ut. jeg igjekjente en av passasjerene på mitt fly gående mot en taxi. "unskyld. skal du ned til byen? kan jeg være så snill å sitte på?" flotte greier. ikke ville han la meg betale halvparten heller. fine by me! Måtte avlyse en tannlegetime jeg hadd idag...jaja,shit happens..

vell i sentrum var jeg innom en kjenning av mamma. han hadde startet bakeriutsalg. peppekakermann og smultring på høykant. på HM fant jeg en snaisen star wars t-shirt,men gadd ikke kjøpe den. etter en stund fant jeg ut at jeg hadde vært fantastisk flink å motstå fristelsen av å kjøpe megselv mer undertøy. fliiink. senere tok suget overhand og jeg sto der med undertøysett og hofteholdere og mer truser. I need lingerie rehab.nu! senere kom jeg over to par orgasmiske høøøyhælte sko. omg. jeg hater å gå i det,men... må ha det,bare må ha det. De gjør seg jo på bokhylla om ikke annet. jeg kjøpte ikke de jeg egentlig så først,noen sorte lekkre "utesko"med band og sløyfe - sikkert 12 cm hæl. jeg kjøpte noen fæncye festsko i sort lakk med noe opprutede detaljer forran. bilde kommer til neste uke når jeg kommer hjem.
Skulle besøke mitt kjære søskenbarn på jobb,men hun har enda swineflu. Je poppet halspiller og drops som en tulling. Møtte en veninne av mamma og samlet opp julegaver. etterverrt møtte jeg min gode superdupersnille og gode venn som jeg ikke har sett siden VK1. Han,ny-dama ( I like) og jeg dro og spiste. nam nam. shoppet litt,deretter chill med te/kaffe. de fulgte meg til hurtigbåten. Var sååå koselig. Håper ike jeg skremmte dama. har ikke akkurat så mye sensur på hva jeg sier. rett-fra-levvra-greier har alltid funket bra for meg.
Turen videre  gikk kjappt da jeg hadde 2 blader og tegnesaker med meg. Tlf ringte også,som vanlig. Ble hentet på lysnes og kjørt til Mefjordvær. Kos å se PK,som vanlig! Gooodt å komme hit. sist jeg var her var i sutten av Aug. jeg har fått hostesaft og mer halsdropps. var å handlet en godtepose med smågodt (samt mere halspastiller). Skal holde meg heeeelt i ro i morgen slik at jeg kan bli friskus. Jeg er lei av å føle meg overstadig slapp. Jeg har btw gått fra post-it-kommunikasjon til sexy voice. det kan jeg like! tror alle disse pillene funker. morgen blir det Sei til middag. looove it. Kan ikke huske sist jeg spiste fisk! Nå sitter min kjære pappa å gneger på ett fenalår. tror jeg må få meg en bit eller tre!